Monday 12 May 2014

bancuri

Un cuplu de oameni în vârsta se prezinta la vizita medicala anuala. Dupa ce a terminat examinarea, medicul îl întreaba pe batrân:
- Sunteti într-o forma foarte buna. Aveti întrebari în legatura cu sanatatea dumneavoastra?
- Da, domnule doctor. Ceva ma nelinisteste… Când fac dragoste cu sotia mea prima data, îmi este cald si transpir… Când fac dragoste a doua oara, îmi este frig si tremur.
- Hmmm, foarte interesant… O sa caut în bibliografia mea. Pâna atunci, spuneti-i sotiei sa intre ca s-o examinez.
Batrâna intra în cabinet, iar batrânul ia loc în sala de asteptare.
Doctorul o examineaza, apoi îi spune femeii:
- Totul este perfect, ca si la sotul dumneavoastra. Totusi, el m-a întrebat de ce îi este cald când faceti dragoste prima data si îi este frig când o faceti a doua oara…
Batrâna se gândeste putin si zice:
- Dar este tâmpit ! Este foarte simplu pentru ca prima data este în luna iunie, iar a doua este în decembrie! 


Un doctor catre un pacient…
- Am doua vesti: una buna, alta proasta.Cu care sa incep?
- Cu cea proasta!
- Ti-am facut analizele…imi pare rau dar trebuie sa-ti amputam piciorul!
- Si cea buna?
- A intrat fiul meu la facultate…

Vă daţi seama cât de slabe trebuie că sunt văcuţele care fac laptele ăla cu 0,1% grăsime?


Doi ani de zile ma intalneam cu ea si totul era ok. Dupa doi ani de zile a inceput sa ma bata la cap cu tot felul de intrebari: "Hai zi-mi cum te cheama?" 


Blonda la facultate, este intrebata:
- Fato, in ce an esti?
- In 2014, dar tu? 


Inainte de a veni oaspetii, gazda scoate toate cartile din biblioteca si le duce in pivnita.
Nedumerita sotia intreaba:
- Crezi ca musafirii ar putea sa fure carti?
- Nu, dar s-ar putea sa le
recunoasca.        


Profesorul: Va puteti gandi la o solutie ce ar putea pune capat somajului?
Studentul: Desigur, domnule.As pune barbatii pe o insula si femeile pe alta.
Profesorul: Si ce ar face atunci?
Studentul: Ar construi barci.  

No comments: